Stjeler spørsmål om telefoni mye av tiden din?

7. mar, 2019Gir deg tid, Kommunikasjon, Konsulent, Mobil, Mobit, Telefoni

Bli kunde hos Adcom da vel – vårt slagord er at vi GIR deg tid!

Kari klager «alltid» på at hun bruker opp datapakken

Per har glemt pinkoden tre ganger – (kun i år!)

Knut har knust skjermen (igjen…)

Lena klager på at det «alltid» er hun som må svare på samtaler til sentralbordet, og Jens? Han gir seg ikke – han «MÅ ha» ny telefon, selv om han på langt nær har slitt ut den han har….

Kjenner du deg igjen?

Da bør du lese videre….

Er det riktig at du som leder, skal bruke mye tid på slike spørsmål? Svaret er selvfølgelig nei!

Men dette er hverdagen i langt de fleste bedrifter i Norge i dag. De mest typiske grunnene til denne unødvendige tidsbruken er:

Ikke tydelig og god nok forhandler som hjelper til med disse problem stillingene.

At man mangler klare kjøreregler for hva bedriften egentlig skal dekke. Derfor må alle situasjoner behandles individuelt, og da blir tidsbruken uforholdsmessig høy. I tillegg har man en risiko for at ansatte vil føle at folk blir forskjellsbehandlet.

I mange tilfeller vil nok bedriften ende opp med å dekke kostnader de strengt tatt ikke burde gjort.

 

Her kommer vi inn

Vi i Adcom har erfarne konsulenter, som har inngående kjennskap til hva som forårsaker «pains» der ute hos bedriftene. Snakk med en av oss – og la oss sammen se på hvordan telefonsystemet egentlig skal fungere i bedriften, og la oss hjelpe deg med å sette opp en god Mobil Policy.

En Mobil policy vil enkelt sagt være et dokument med klare kjøreregler for hva bedriften skal dekke, og ikke – og de ansatte vil vite hvilke regler som gjelder!

 

Dette vil garantert spare deg tid – og ikke minst, kanskje spare deg for noen vanskelige diskusjoner?

Kontakt oss for å se på din telefoni-løsning

Bjarte Stokkan ble faktisk anbefalt til Adcom av selveste Bjarne Brøndbo, da han var hans personlige leverandør av alle mobile tjenester til både firmaene han driver og privat. At Bjarne anbefalte oss Bjarte forstår vi derimot godt, han har et smittende humør og et engasjement for sitt fag som gjør at man føler seg godt ivaretatt.

Likte du det du leste og vil ha mer? Fyll ut skjemaet under da vel!

* indicates required

Relaterte innlegg

Cloud is a journey, not a destination

Cloud is a journey, not a destination

Adcom Teamet har vært på Cloud Camp med Visma.net – og fått et unikt innblikk i Vismas skyløsninger. Den teknologiske utviklingen går stadig raskere. Har du lyst å vite mer om Visma.net og de fordelene systemet kan gi din bedrift? Er du interessert i å spare tid, og ha et skybasert system som er fullt skalerbart? Vi viser deg gjerne mulighetene du har til å spare verdifull tid, bare ta kontakt!
les mer
Få lønnsslippene på mobilen

Få lønnsslippene på mobilen

Med et klikk kan du ha full oversikt over tidligere lønnslipper. Du får varsel når en ny lønnsslipp er tilgjengelig, og ser til en hver tid både lønn, utlegg, trekk og feriesaldo. Så enkelt som vi forventer at det skal være i 2019, kan du få det med Visma employee-appen.
les mer
Adcom og Visma om økonomisystem i skyen og digitalisering

Adcom og Visma om økonomisystem i skyen og digitalisering

Vi kjører en halv dag sammen med Visma hvor du blant annet får vite om fordelene og de tidsbesparende mulighetene i visma.net - Det råeste økonomisystemet i skyen. Vi kjører seminaret i 5 byer; Førde, Kristiansund, Molde, Namsos og Steinkjer - finn datoen for din by, og meld deg på!
les mer
Share This

Liker du det du ser?

Del det med vennene dine da vel!