8 tips som gir deg tid

6. feb, 2019Blogg, CRM, Gir deg tid, Programvare, SuperOffice

CRM står for Customer Relationship Managment, og betyr kort og godt:

Sett kunden først.

Først: SuperOffice er et komplett CRM-system utviklet i Norge. Det er faktisk Europas ledende CRM-løsning til bedriftsmarkedet, og har gjort livet enklere for oss siden 1989. Vi har brukt det siden 97, og begynner å bli ganske gode i hvordan man kan utnytte det på best måte.

Så..

Hva er CRM?

Det står for Customer Relationship Managment, og betyr kort og godt: Sett kunden først.

Hvorfor er CRM viktig?

CRM-system kan hjelpe deg å vinne nye kunder, pleie eksisterende kundeforhold og yte den beste servicen til alle du har kontakt med. Leverandører, samarbeidspartnere, ansatte ++.

 

Under finner du 8 grunner til at SuperOffice gir deg bedre tid. Ta gjerne kontakt med oss for en videre prat om SuperOffice og CRM, dette er noe vi virkelig brenner for!

  1. Skybasert = tilgang uansett hvor du er

Jobber du av og til hjemmefra? Null problem, gå inn på https://online.superoffice.com og logg deg inn fra hvilken som helst maskin. På mobile enheter har du en egen app med samme brukeropplevelse og godt grensesnitt.

 

  1. Full kontroll på egne avtaler, og hvor dine kollegaer er

Får du noen gang telefoner som skulle til noen andre i bedriften? Er du usikker på hvor vedkommende befinner seg eller om de er ledig? Sjekk dagboka deres i SuperOffice! Der kan du enkelt se at f.eks Rune er ute og holder Demo til 13.00, og kan derfor videreformidle dette til personen som ringer.

  1. Enkelt å bruke

Så mange som 95 % av kundene velger SuperOffice CRM nettopp fordi det er enkelt å bruke. Har du spørsmål rundt bruk og opplæring så kommer vi gjerne på besøk for å vise. Ofte anbefaler vi å ha kortere sesjoner, og gjerne – en såkalt «lunch and learn» slik at man kan få lett kompetanseheving, med noe godt attåt.

Effektivisering skjer ofte med ett og ett steg, slik at man rekker å ta ting i bruk.

 

  1. Sømløs integrasjon med mail og andre apper

Superoffice har en sømløs integrasjon slik at blant annet mail og dokumenter blir arkivert og du slipper å lete etter dokumentasjonen. Du har alt på èn plass! Høres ikke dét digg ut?!

 

Ikke bare kan du få mail og dokumenter inn, men du kan også integrere med ditt ERP-system (Enterprise resource planning) slik at du får opp ordre, historiske faktura eller utestående hos dine kunder ved et enkelt klikk.

 

  1. All kundeinformasjon, kontakt og aktivitet registreres rett på kunden

Med SuperOffice skal ingen lure på hvor informasjon om kunder ligger – det ligger registrert under riktig kundenavn, med riktig kontaktperson og under aktiviteter, dokumenter, faktura eller lignende. Ferdig snakka!

  1. Statistikker og dashboard

Du kan jobbe med effektivisering og enkelt ha full kontroll over egen og andres tidsbruk ved hjelp av gode grafer og stilige dashboards. Disse kan du stille inn selv, slik at du enkelt ser det du selv ønsker å måle deg på, og på den måten jobbe for å bli bedre for hver dag som går.

 

  1. Proff kundeservice

I kundeservice-modulen har du et profesjonelt kundeservice og saksbehandlingssystem som gjør at du alltid får rett saksbehandler, eller kontaktperson til å besvare kundenes henvendelser. Du har også full kontroll over alt, direkte fra kundekortet – slik at all info lagres på riktig kunde.

 

  1. GDPR-compliant på 1,2,3…

Har du hørt om GDPR, noe med å bevare personvern osv. Vel, det ligger innbakt i systemet, og er så enkelt at det nærmest er gjort på 1,2,3.

Vi bruker SuperOffice daglig og til mange forskjellige ting.
Her er noen eksempel:

Timeføring
Ha full kontroll på aktiviteter rundt kunder, leverandører, samarbeidspartnere og kollegaer
Registrere potensielle kunder
Nyhetsbrev via markedsførings-modulen
Kundeservice direkte inn i systemet,
Prosjekter og utvalg til seminar eller kampanjer
Egendefinerte moduler for å lose selgere eller teknikere gjennom et gitt løp for f.eks salg eller tekniske oppsett av forskjellige løsninger.

Er èn ting vi har lært så er det at folk er forskjellige, har ulike behov og bruker verktøyene veldig forskjellig. Det er selvsagt helt naturlig, og går nok mye på vaner og interesse.

Det er alltid litt trøblete å lære seg noe nytt, men her kommer vi inn! Vi har mange år med god og flittig bruk av SuperOffice vi gjerne deler med deg! Vi brenner for at du skal spare verdifull tid som du kan bruke på å fokusere på din egen bedrift.

Rune er gründer og daglig leder i Adcom Kristiansund. Han elsker å hjelpe bedrifter med å finne smarte løsninger, og er en kløpper på blant annet SuperOffice.

Rune har benyttet SuperOffice siden tidenes morgen og sverger til kontroll og god orden, noe SuperOffice gir han muligheten til å ha.

Hosted by Adcom Kristiansund

Designed by Linn Alnes Djuvsland

Personvernerklæring

© 2023 Adcom

FØLG OSS!

KONTAKT OSS!

Adcom Førde: 57 72 35 00
Adcom Kristiansund: 71 67 84 90
Adcom Molde: 71 25 06 40
Adcom Narvik: 76 94 43 77
Adcom Søre Sunnmøre: 70 05 51 50

Share This