Tiltak rundt Koronaviruset

11. mar, 2020Nyheter

Vi i Adcom har satt i verk en rekke tiltak for å møte utfordringene fra Koronavirus-pandemien.

– Vi har innført et strengt hygieneregime

– Personell benytter seg av hjemmekontor så langt det er mulig

– Kundebesøk foretas kun når det er helt nødvendig, all annen kundedialog skjer via telefon/Teams/Skype/Teamviewer

– Vi har innført rutiner relatert til nødvendige besøk ute hos kunde

– Utover dette følger vi FHI sine retningslinjer og anbefalinger

Heldigvis har vi IT-løsninger slik at vi kan hjelpe våre kunder i de aller fleste tilfeller uten måtte reise ut til kunden. Vi kan også hjelpe dere med løsninger for ansatte som har behov for hjemmekontor – ta kontakt hvis du trenger bistand til dette.

Er det noe annet dere ønsker å spørre oss om rundt dette temaet, er det bare å ta kontakt!

Vi har så mange fantastiske mennesker i Adcom, alle har hvert sitt hovedområde, men de fleste kan svare på det meste og det er ingenting vi ikke løser sammen. Ta gjerne kontakt med oss for å prate om hvordan vi kan hjelpe deg å digitalisere. Vi brenner vi for å levere løsninger som gir deg tid. Tid til egen kjernevirksomhet, tid til egne kunder eller tid til en bekymringsløs fritid.

Host Adcom Kristiansund

Design Linn Alnes Djuvsland

Personvernerklæring

© 2019 Adcom

Mange av bildene er fra
Unsplash

FØLG OSS!

KONTAKT OSS!

Adcom Førde:                 57 72 35 00
Adcom Kristiansund:      71 67 84 90
Adcom Molde:                 71 25 06 40
Adcom Namsos:              74 21 90 20
Adcom Narvik:                76 94 43 77
Adcom Steinkjer:           74 16 70 00
Adcom Søre Sunnmøre:  70 05 51 50

5 + 5 =

Share This